Dienstverlening Beheer
Financieel beheer
- Het innen van de maandelijkse huurpenningen
- Het bewaken van huurachterstanden.
- Het inschakelen van een incasso-bureau
- Het beheren van de borgsom
- Het verzorgen van de correspondentie richting de huurders van de jaarlijkse huurprijsverhogingen.
- Het verzorgen van de energie nota’s en afdracht gemeentelijke- en waterschapslasten.
Huismeester (kamerverhuur)
- Het inspecteren van gemeenschappelijke ruimten en de inspectie van de omgeving van het verhuurde.
- Het periodiek, bijvoorbeeld twee maal per jaar inspecteren van de kamers.
- Periodieke controle van rookmelders en brandblussers en het afsluiten van onderhoudscontracten hiervoor.
Algemeen beheer
- Opname/onderhoudsstaat bij vertrek respectievelijk intrek van huurders.
- Informeren van huurders over de wijze van afvoer huisvuil en ander afval
- Huurders over huisregels informeren
- Bemiddelen bij conflict situaties.
- Bereikbaarheid voor spoedeisende zaken.
- Periodieke controle illegale Hennepteelt.
- Periodieke controle Onderverhuur.
Adres
De Bank 6
7101 RR Winterswijk
Contact
+31 6-2518 5576
info@zorgeloosverhuren-nederland.nl